Корзина
413 отзывов

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

0 800-75-75-20
+380504501105
+380672331602
Интернет-магазин торгового и кухонного оборудования
Корзина

Порядок роботи з рекламаційними зверненнями ТОВ »Сервис-Коралл»

       УВАГА!! На товар, який був отриманий та не перевірений клієнтом на цілісність та кількість на поштовому відділенні або в присутності кур’єра при адресній доставці – претензії не приймаються.                                                          

         У разі виявлення невідповідності, при отриманні замовлення на поштовому відділенні, клієнт може відмовитись від товару або для уточнення подальших дій може зв'язатися з менеджером із сервісу або з менеджером з продажу  і викласти всю зібрану інформацію з виявленими недоліками.

1.    Щодо рекламації стосовно якості, клієнт повинен надати наступну інформацію:

-       код товару (найменування продукції);                                                                                                                             

-       номер рахунку (видаткова накладна), за яким цей товар був придбаний;                  

-       кількість дефектної продукції; 

-       перелік заявлених дефектів;

-       при можливості, надати фотографії дефектів продукції на E-mail чи Viber. Фотографії повинні давати змогу ідентифікувати виріб та  мати хорошу якість, щоб можна було адекватно оцінити ступінь пошкоджень і можливу причину їх появи;

-       якщо дефект полягає у підвищеному шумі при роботі або у відхиленнях від нормальної роботи виробу (одні частини виробу торкаються інших, несумісні частини труться одна об одну під час руху і т.д.), бажано надати відеозйомку з відтворенням звуку на E-mail чи Viber.

 

 2.  Щодо рекламації стосовно кількості, клієнт повинен надати наступну інформацію:

-        код товару (найменування продукції);                                                                                                                             

-        номер рахунку (видаткова накладна), за яким цей товар був придбаний;                  

-        кількість згідно з рахунком;

-        фактична кількість.

        У випадку об’ємних поставок (з кількістю найменувань більше 10 товарів і (або) загальною кількістю товарів по накладній більше 40шт), які унеможливлюють здійснення якісної перевірки на поштовому відділенні, основну увагу та огляд потрібно приділити товару з пошкодженим пакуванням ( коробки з вм’ятинами, дірками чи замоканням).    

        Рекламаційні звернення щодо недостачі та якості товарів при отриманні об’ємної поставки,  приймаються з інформацією зазначеною в пунктах 1 та 2 на E-mail чи Viber  в наступні строки:                                                                                                                                                        - відносно кількості, не пізніше 2-ох робочих днів, включаючи день отримання товару ;                         - відносно явних дефектів, не пізніше 5-ти робочих днів, включаючи день отримання товару;        - відносно дефектів, прихованих в середині пакування*, не пізніше 14-ти календарних днів;           - відносно несправності виробничого характеру – протягом встановленого гарантійного терміну на продукцію.

        Рішення стосовно рекламаційних звернень, що надійшли на розгляд, приймаються на протязі 3-ох робочих дні, за відсутності в потребі додаткової інформації по даному зверненню.

        Заміна рекламаційного товару здійснюється тільки після його отримання    на склад Сервіс-Корал»

        Відправка рекламаційного товару здійснюється коштом ТОВ «Сервіс-Корал» за адресою: м.Кропивницький , Нова Пошта склад №2, тел. (050) 450-11-05 ТОВ «Cервіс-Коралл»

E-mail для відправки рекламаційних звернень : retail@servis-korall.kr.ua

Viber    для відправки рекламаційних звернень: (050)450-11-05 

*до даного пункту не відносяться пакування зі сланцем та посудом з скла, кераміки, фарфору і т. п. Даний товар є обов’язковим до перевірки на поштовому відділенні.