Порядок роботи з рекламаційними зверненнями ТОВ "Сервіс-Корал"
Порядок роботи із зверненнями рекламаційними
Перевірка за зовнішнім відповідності товару (відсутність відколів, тріщин, подряпин і інших пошкоджень) зобов'язана проводитися ДО моменту оплати товару Покупцем.
Після здійснення перевірки товару у поштовому відділенні або при доставці товару за адресою у присутності кур'єра, підписавши акт прийому-передачі, претензії до Продавця за недостачею кількості комплектуючих елементів або зовнішніх дефектів товару не приймаються.
При виявленні невідповідності товару вимогам, Покупець може відмовитися від товару на поштовому відділенні або може зв'язатися з менеджером по продажах для уточнення подальших дій.
1. Покупець повинен надати наступну інформацію по рекламації товару:
- Код товару найменування продукції
- Номер рахунку (вказаний на видаткової накладної)
- Кількість товарів з дефектом
- Перелік дефекту товару
- До рекламації необхідно долучити доказові матеріали: фото, відео з пошкодженої продукцією і передати повідомленням через Viber або електронну пошту.
Якість наданих фотографій і відео повинні дозволяти розпізнати товар, дефект, ступінь дефекту і можливу причину виникнення дефекту.
Якщо дефект полягає в підвищеному шумі при роботі певного пристрою або відхилення в процесі роботи, потрібно зафіксувати відеоматеріал.
2. Про рекламації за кількістю Покупцеві необхідно надати наступну інформацію:
- Код і найменування товару
- Номер рахунку (вказаний у видатковій накладній)
- Кількість згідно із зазначеним рахунком
- Кількість за фактом
У випадку об'ємних поставок кількість найменувань більше 10 товарів і/або загальною кількістю товарів за накладною більше 40 шт, які ускладнюють здійснення перевірки товарів на відділенні пошти, варто приділити більш ретельне увагу огляду упаковки і можливих пошкоджень, таких як: вм'ятини, дірки, намокання.
Рекламаційні звернення щодо невідповідності кількості товару та/або якості (можливих пошкоджень) приймаються згідно з пунктами 1 і 2 на Viber в такі строки:
- Невідповідність кількості товару – не пізніше 3-х робочих днів, включаючи день отримання товару;
- Щодо явні дефекти товару – не пізніше 5-ти робочих днів, включаючи день отримання товару;
- Стосовно дефектів, прихованих всередині упаковки* – не пізніше 14 календарних днів;
- Щодо дефектів виробничого характеру – протягом гарантійного строку на продукцію.
- Рекламаційне звернення, що надійшло на розгляд, приймається протягом 3-х робочих днів, за відсутності необхідності додаткової інформації по зверненню.
- Заміна рекламаційного товару здійснюється тільки після його отримання на склад.
E-mail для відправки рекламаційних звернень: retail@servis-korall.kr.ua
Viber для відправки рекламаційних звернень: +380504501105
* До цього пункту не відносяться; скляні, дерев'яні та гумові складові і частини (кришки, колби, ущільнювачі і т. д.); запобіжні клапани і термодатчики; скляні кришки і ручки; маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктовниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для цитрусових, овочерізки, подрібнювачі солі і перцю; вироби з дерева; кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, ополоники, кухарські вилки і ін); столові прилади (ложки, виделки тощо); ножі, топірці; точила і мусаты; посуд із скла; посуд з порцеляни; посуд з кераміки.
Даний товар є обов'язковим до перевірки на поштовому відділенні.